Baloniki reklamowe gumowe i foliowe

Baloniki reklamowe

Baloniki reklamowe

Balony są niezwykle uniwersalnym gadżetem reklamowym, który sprawdza się przy wielu różnych okazjach. Zastosować można go w czasie eventów branżowych takich, jak konferencja czy targi lub różnego rodzaju imprez plenerowych – pikników, koncertów lub festynów. Po produkty tego typu sięgają rozmaite firmy, bez względu na ich wielkość i zakres działania. Na rynku dostępne są baloniki w rozmaitych wersjach. Różnić mogą się one od siebie między innymi wielkością, kształtem oraz kolorystyką. Nie bez znaczenia jest także materiał, z którego zostały wykonane. Najczęściej spotkać można się z balonami gumowymi oraz foliowymi. Jakie są ich główne wady i zalety? Czym różnią się one od siebie?Baloniki reklamowe gumowe to produkt znacznie tańszy od modeli foliowych. Dostępny jest on w rozmaitych kolorach oraz wzorach. Tego typu produkty są również bardzo wytrzymałe. Do wad takich balonów zaliczyć można między innymi fakt, że po napełnieniu helem unoszą się zaledwie przez około 8 godzin. Dzięki zastosowaniu specjalnego żelu czas ten można wydłużyć do 7 dni. W celu stworzenia efektownej dekoracji niezbędne będzie tu zastosowanie minimum kilku baloników. Oprócz tego, pokrywające je nadruki są przeważnie mniej bajkowe – najczęściej mamy do czynienia z czarnym wzorem znajdującym się na kolorowym balonie.

Baloniki reklamowe foliowe to produkty, które po napełnieniu helem unoszą się w powietrzu od 7 dni do nawet 2 miesięcy. Nadrukowane na nich postacie prezentują się niezwykle realistycznie – są one wyraźne oraz barwne. Już jeden balon tego typu stanowić może efektowną dekorację. Przykładem może być model w kształcie cyfry, który idealnie sprawdzi się jako dekoracja sali, w której odbywa się przyjęcie urodzinowe. Balony z helem nie są jednak pozbawione wad. Zaliczyć można do nich między innymi wyższy koszt niż w przypadku produktów wykonanych z gumy. Po napełnieniu helem, o ile nie zostaną one odpowiednio przywiązane, mogą z łatwością uciec. Oprócz tego, aby takie balony prezentowały się w pełni efektownie, w większości przypadków należy zakupić minimum kilkanaście sztuk tego typu ozdób.

Jeżeli nie wiemy, jakie baloniki reklamowe najlepiej sprawdzą się w naszym przypadku, zaopatrzyć możemy się w obie ich wersje.