
Prezenty dla niego
Dystrybucja gadżetów reklamowych to jedno z najważniejszych zadań dla firm, które wykorzystują gadżety w swoim marketingu. Dystrybucja jest niezwykle istotna, ponieważ wpływa bezpośrednio na efekt, jaki wykorzystanie tych gadżetów będzie miało na postawę potencjalnych klientów – zainteresowanie się usługami danej firmy. Jakie firmy dystrybuują te gadżety w ramach działań reklamowych? Można wymienić ich bardzo wiele. Przykładem mogą być markety budowlane. W ich branży rośnie konkurencja, a więc korzystanie z działań takich, jak wymienione wyżej, jest w ich interesie. Jak zatem owe markety budowlane dystrybuują gadżety, zwane reklamowymi?
Przede wszystkim robią to, rozdając je na terenie samego marketu. Jest to oczywiście nie tyle pozyskiwanie nowych klientów, ile dbanie, aby ci, którzy są w środku, kiedyś tu wrócili. Dbanie o aktualnych klientów jest bowiem tak samo ważne, jak pozyskiwanie nowych. Jeden i drugi aspekt powinien być doceniony odpowiednio przez reklamodawców, w tym także przez przedstawicieli marketu budowlanego.
Poza rozdawaniem na terenie marketu np. prezenty dla niego mogą także być rozdawane na różnego rodzaju imprezach plenerowych, których dany market jest sponsorem albo organizatorem. Zdarzają się takie sytuacje, toteż warto wtedy korzystać z okazji, jakie w ten sposób powstają. Nie ma wątpliwości, że prezenty dla niego mogą być doskonałym upominkiem dla uczestników imprezy plenerowej.
Mogą one też być upominkami dla przypadkowo napotkanych przechodniów na ulicach miast. Jak wygląda ta metoda dystrybucji? Otóż przedstawiciele danego marketu budowlanego, albo też firmy wynajętej (agencji reklamowej) rozstawiają stoisko firmowe w miejscu ruchliwym, rozdając przechodniom właśnie wspomniane prezenty dla niego. Ich wpływ na decyzje tych osób co do zainteresowania się usługami i asortymentem danego marketu budowlanego jest przemożny.
Wreszcie gadżety, o których mowa, mogą też być nagrodą w rozmaitych konkursach organizowanych przez dany market meblowy. Konkursy takie organizuje się przy różnych okazjach. Są one opłacalne, jeśli tylko odpowiednio duża liczba ludzi do nich przystąpi.
Leopold mówi :
Płaszcz przeciwdeszczowy z własnym nadrukiem